آكورد وابستت شدم از احمد سعيدي
تاريخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, | 23:39 | نویسنده : دارا

اینم آکورد آهنگ فوق العاده زیبای احمد سعیدی به نام وابستت شدم.بزنید حالشو

ببرید.لطفا نظر یادتون نره.

ریتم : 4/4 رومبا


A C#m

انقدر چهرت پر احساسه که دردامو میبره

G#m B

حسی که من دارم به تو از یه عشق ساده بیشتر
A C#m
انقد زیباست لبخندت که اخمامو میشکنه
G#m B
من خاموشم اما مطمئنم که قلب تو روشنه
B A
واسه یه بار بشین به پای حرفات
C#m B A
از ته قلبم تو رو میخوام
C#m
وابستت شدم و به تو کردم عادت
G#m B
دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی مال من باشی
A C#m
انقد مهربونی که هیشکی نمیخواد از تو بگذره
G#m B
حسی که من دارم نسبت به تو از یه عشق ساده بیشتر
A C#m
انقد دل نشینه خیالت که هر لحظه ای با منه
G#m B
من زنده ام و نبضم فقط با وجود گرم تو میزنه
B A
واسه یه بار بشین به پای حرفات
G#m B A
از ته قلبم تو رو میخوام
C#m
وابستت شدم و .... 



نظرات شما عزیزان:

شهریار
ساعت15:30---27 دی 1391
شمارت چنده

شهریار
ساعت15:29---27 دی 1391
شمارت چنده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: